Benchmarking – nástroj strategického managementu

Benchmarking – nástroj strategického managementu

Společnost Direkta Group s.r.o. v rámci rozšiřování služeb nabízí zajištění benchmarkingu.

Jde o metodu hodnocení podniků a hlavně způsob srovnání pozice podniku s dalšími firmami ve stejném oboru na základě údajů získaných např. z rozvahy a výkazu zisků a ztrát. Benchmarking může sloužit jako podklad pro stanovení cílů, strategické plánování či nalezení silných a slabých míst podniku.

Benchmarking nabízíme od července 2014 především výrobním malým a středním podnikům. Příprava, zpracování a vyhodnocení zabere cca 1 měsíc.
V případě, že se rozhodnete realizovat dotační projekt ve spolupráci s Direktou, je možné benchmarking zahrnout do ceny za přípravu projektu.

Komentáře (4)

Dobrý den. Je možné provést benchmarking aniž podáme žádost o dotaci?
Příp. za jakou cenu?

Děkuji M.V.

    Ano, samozřejmě je možné zajistit benchmarking i samostatně bez žádosti o dotaci. Cena se zhruba pohybuje v rozmezí 40 000–70 000 Kč – konkrétní cena se stanovuje především dle rozsahu a náročnosti benchmarkingu.

Lze benchmarking provádět i opakovaně?

    Ano, benchmarking je vhodné provádět opakovaně, poskytne Vám to porovnání výsledků v čase. Doporučujeme provádět jednou za 1–2 roky.

Komentovat Fr. Hartman Zavřít komentář

Komentář (Povinné)

Můžete použít tyto HTML tagy a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Jméno (Povinné)
Email (Povinné)